Projekty biznesowe w szczególnych sytuacjach w firmie  

Bo liczy się  Twój rezultat i  pełne rozwiązanie, na poziomie intencji, Twojego osobistego spokoju, decyzji w zgodzie ze sobą. 

Jakie masz konkretne korzyści z tego, że procesy biznesowe wsparte są metodami duchowymi ( ustawienia systemowe, praca ze świadomością, koherencja serca, jasnowidzące wglądy ) – poczytaj  poniżej  poniżej. 

22 lata doświadczenia w biznesie plus znajomość praca duchowa, powodują, że  dzięki temu podejściu możesz  szybko i harmonijnie osiągnąć rezultaty, które są dla Ciebie prawdziwe istotne. 

Na ile jesteś gotowy zaciekawić się innym podejściem, poszukać swoich korzyści w otwarciu i połączeniu serca z logiką? 

Obszary działania

Koherencja serca i umysłu w biznesie- warsztaty dla firm- redukcja stres, wzrost efektywności opartej na autentycznym zaangażowaniu

Koherencja  serca i umysłu w biznesie.

1. Czym są emocje i uczucia- jak wpływają na realne wynik w organizacji.

2. Poziomy świadomości w firmie- czyli na jakiej energii pracują pracownicy i jak to wpływa na wyniki?

3. Czym jest koherencja serca i umysłu- podstawy naukowe.

4. Jak osiągnąć koherencję serca i umysłu- jakie korzyści z tego wynikają dla Ciebie i organizacji.

 

Jakie korzyści odniesiesz Ty i Twoja firma pracując z koherencją serca i poziomami świadomości?

 Kiedy poprzez odpowiednie techniki ( koherencja serca, technika uwalniania emocji- metoda prof Hawkinsa i moją autorską 3u- ujrzyj, uszanuj uwolnij), zaczynasz łączyć sie ze swoim swoim wnętrzem, sercem, uwalniasz ” złogi stresu, trudnych emocji). Pozwalasz sobie  na odzyskanie realnej energii do działania. 

Poprzez te procesy realnie możesz zmienić przekonania, które sterują zachowaniami Twoimi i Twoich podwładnych. 

Kiedy podwładni maja  obciążające  przekonania i programy na temat tego – co mogą, do czego się nadają, jakie maja osobiste poczucie mocy, to wtedy logicznym jest, ze ich praca i zaangażowanie jest na niższym poziomie niż można tego oczekiwać. 

Brak poczucia mocy, brak pewności wpływa na sposób sprzedawania, negocjowanie, poziom zaangażowania w cele firmy). 

Systematyczna praca tymi metodami pozawala w szybkim czasie na:  ( źródło hearmathinstitute), 

– zmniejszenie niepokoju i napięcia o 46%, a co za tym idzie uwolnienie energii do działania i zaangażowania, 

– zwiększenie koncentracji o 24 % , 

– obniżenie poziomu zmęczenia o 48%, 

– opanowanie stanów depresyjnych o 56 % ,

A reszta- to prawdziwa magia dla Ciebie – spokój wewnętrzny, poczucie sensu siebie,  lepsze relacje,

lekkość, równowaga, harmonia ze sobą. I to jest największa wartość. 

 

 

Spadek motywacji i sabotaż w firmie

Spadek motywacji, sabotaż, ciche konflikty- PRZEJAWY OPORU  i demotywacji pracowników. 

  • Brakuje im zaangażowania, są zdemotywowani, oporni na wizje i zmiany?
  • Nie pomagają  nawet działania motywacyjne, integracja. Właściwie to chwilowy zryw, a potem znowu ten sam wzorzec i schemat.  Szkolenia też niewiele dają,  o ile w ogóle są w twojej organizacji?
  • Konflikty, gierki, koterie, zamiast realnej pracy i  szczerego, pełnego zaangażowania? 
  • Ile czasu i energii idzie na takie zachowania,  zamiast  na efektywną pracę?

 

 

Jakie obserwujesz przejawy sabotażu i braku zaangażowania  w twojej firmie?

  •  kradzieże z magazynów,
  • wolne pracowanie,
  • rozciąganie zadań w czasie,
  • pasywne sprzedawanie,
  • poddawanie i dawanie dużych rabatów klientom,
  • nabijanie w nadmiarze kilometrów przez handlowców,
  • praca od – do, spychologia,
  • nie branie odpowiedzialności za swoje działania,  szukanie winnych  klientach, rynku, współpracownikach?
  • Ile czasu Twoi pracownicy spędzają  na realnej pracy, w pełnym zaangażowaniu, a ile zajmują się  i inwestują  swoją energię  w  ” szukanie winnych, udowadnianie niewinności, usprawiedliwienia.  Wszystkimi tymi przejawami cichego sabotażu własnie.
  • Albo, zwyczajnie – nie angażują się w sposób, jakiego oczekujesz, mimo, że przy większym zaangażowaniu  zarobiliby znacznie więcej( np. handlowcy) .
  • Jakie działania podejmowałeś, z jakiego poziomu, żeby te sprawy rozwiązać?
  • Czego zabrakło?
  • Jaki był tego długofalowy efekt?

 JEŻELI  CHCESZ TU I TERAZ SPRAWDZIĆ, metodami ustawienia systemowego  KONDYCJĘ ENERGETYCZNĄ, CICHE I UKRYTE DYNAMIKI W TWOJEJ ORGANIZACJI, TO NAPISZ DO MNIE I UMÓW  się na sesję ustawienia systemowego  Twojej firmy i Ciebie w organizacji.

Zastanawiałeś się kiedyś, jak  rzeczy nieuchwytne i niepoliczalne przekładają się na policzalny wynik?

A jak wpływają na jego NIEDOSTATEK? 

Na ile, jako szef, właściciel  zastanowiłeś się kiedyś, w jaki sposób Twoja WŁASNA DYSPOZYCJA ENERGIĄ ŻYCIOWĄ,   TWOJA WEWNĘTRZNA SPÓJNOŚĆ , AUTENTYCZNOŚĆ I RÓWNOWAGA   WEWNĘTRZNA, / A RACZEJ  JEJ BRAKI , WPŁYWA I GENERUJE TAKI STAN RZECZY? 

Tego  konsultanci nie powiedzą Ci wprost. 

ŻE NAJPIERW CHODZI O CIEBIE- WŁAŚCICIELA, SZEFA, PREZESA, DYREKTORA.

Że zaczynanie pracy  w takiej sytuacji, od pracowników  prowadzi donikąd. To znaczy, prowadzi do zarobków konsultanta.

Ja mówię, bo wiem, przepracowałam z wieloma klientami , którzy chcieli  szukać  rozwiązania w czynnikach zewnętrznych najpierw. Efektów nie było.

Bo nie mogło być. Dopóki sami nie przyjrzeli się sobie, swojemu wpływowi, nieświadomej kreacji, czy też współkreacji  takich postaw i zachowań w firmie.

Proces zmiany w organizacji

POMOC W  PRZEPROWADZENIU PROCESU ZMIANY 

Zmiany dzieją się cały czas. Uświadomione lub nie. Zmianą jest choćby  zmiana systemu komputerowego. Ale są poważniejsze zmiany.

Np zmiany w działach handlowych,  które mają wpłynąć na wyniki. 

Podejmujesz je, i  napotykasz na piętrzące się trudności, opór, sabotaż, niechęć, ignorancję, jawny bunt, albo zamrożenie, martwą ciszę.

Którą często mylisz z akceptacją i zgodą. 

Potem wszystko wraca do punktu wyjścia. Albo jest dalekie od oczekiwanych efektów. Mało tego, wszyscy są niezadowoleni, morale spada, motywacja spada. Twoja też, bo poziom Twojej frustracji sięgnął zenitu, szczególnie, kiedy na początku miałeś piękną i autentyczną wizje nowego, a  zostałeś zawiedziony. 

Znasz to?

Oto bardzo istotne pytania, które warto wziąć pod uwagę, kiedy planujesz, jakiekolwiek zmiany w firmie. 

  • Od czego zacząć, jakie procesy poruszyć?
  •  Jakie NIEOCZYWISTE  czynniki ignorujesz, a mogą stać się kluczowe  przy sukcesie lub porażce?
  • Punkty oporu w firmie, które zablokują efektywne przeprowadzenie zmiany?
  • Jak zaplanować zmianę, tak aby docelowo przyniosła Ci zyski, zamiast walki, straty, oporu pracowników?
  • Jakie potencjał kryje się za zmianą?
  • Co  i kto może sabotować zmiany i zwalniać procesy w organizacji? Jak to sprawdzić i  realnie temu zapobiec?
  • Jakie są oczywiste szanse? Jakie są nieoczywiste szanse i możliwości?
  • Jakie  są nieoczywiste zagrożenia?

 

Identyfikacja długofalowego faktycznego potencjału handlowców

Kluczowe  i HASŁO TWOICH HANDLOWCÓW-  Musimy dawać RABATY ,  bo konkurencja duża, A Tobie spadaj marże , mimo wzrostu obrotów?

Dlaczego  warto zatrudniać ludzi z wysokim poczuciem głębokiej wartości.

Ludzie pewni i stabilni wewnętrznie są mniej podatni na gry i manipulacje, lepiej potrafią  zadbać o ceny. Kiedy sami maja tzw. przedsiębiorczego ducha, są autentyczni, spójni, mają osobowość, swój zdrowy kompas wewnętrzny, wtedy tak współpraca UDAJE SIĘ.

Z KORZYŚCIĄ  DLA WSZYSTKICH. CIEBIE, KLIENTÓW.

Jeżeli skupisz się tylko na szkoleniach z technik i umiejętności, to może być tak, że te bardzo przydatne umiejętności  nie będą należycie wykorzystane i nie przyniosą oczekiwanych efektów. 

I stanie się to z  powodu wewnętrznych, osobistych blokad, wzorców i schematów, z których nie  zdajemy sobie sprawy. Wchodzimy w te same schematy  budowania relacji z klientami.

Po czym rozpoznasz wzorce i schematy zakotwiczone w obawach, lęku, niedoborach, poczuciu bezwartościowości? 

Wzorce te sabotują nawet najlepsze szkolenia i techniki umiejętności  oraz prawdziwie fachowe rozmowy coachingowe.

Schematy osobiste i wzorce i tak biorą górę w dłuższej perspektywie.

  •  Godzi się na niskie ceny, daje upusty, rabaty.
  • Nie ” dogrywa” do końca wszystkich warunków, postawia wiele spraw niedopowiedzianych. Na ogół robi to , aby szybko sprzedać i zamknąć kontrakt.
  • Ulega presji klienta i takim trikom jak : ” Nagroda w raju”, czy sprzedaj tanio- zdobądź reputację.
  • Ofertuje wielokrotnie i jest na każde skinienie klienta, jednak z rozmów niewiele wychodzi.
  • Nie zamyka procesu sprzedaży konkretami, zostaje na samych ogólnikach, rozmytych ustaleniach.
  • Dużo mówi o konkurencji i trudnościach na rynku. Tym uzasadnia dawanie niższych cen, godzenie się na byle co, byle szybko.
  • Dużo mówi, jak to konkurencja ma lepiej i daj lepsze warunki, co stanowi przeszkodę we własnym sprzedawaniu.
  • Działa bardziej jak rzecznik interesów klienta niż firmy.
  • Narzeka, że firma ma za wysokie ceny i dlatego jest mu trudno sprzedawać.

 Kiedy handlowcy  mają deficyty i jednocześnie potencjał, wtedy warto pomóc im rozwinąć swoje wewnętrzne moce, lepszą dyspozycję  energią, pomóc im dojść do swojej pełni. Tak, aby cała firma wzniosła się na wyzszy poziom. 

Skontaktuj się ze mną-jeśli chcesz porozmawiać, w jaki sposób moje specyficzne talenty połączone z wiedza biznesową mogą być przydatne dla Twojej firmy i Ciebie.

15 + 10 =