Biznes, serce i dusza w projektach biznesowych

Bo liczy się  Twój rezultat i  pełne rozwiązanie 

zbudowane na zdrowym wzorcu i czystej intencji.

Po to, aby zyskać na zawsze spokój i harmonię, umiejętnie łączyć to co w materii i biznesie z Twoim własnym człowieczeństwem, sercem, prawdziwymi wartościami.

O których często w ferworze „walki”,  gonitwy, już czasem sam nie wiesz za czym, zapominasz.

A wtedy słabnie Twoja moc i siła wewnętrzna.  A SUKCESOWI BLIŻEJ DO KULI U NOGI, NIŻ DO POCZUCIA SPEŁNIENIA.:) 

obszary działania

IDENTYFIKACJA SABOTAŻU, AUTOSABOTAŻU W FIRMIE, CICHE KONFLIKTY, SPADEK MOTYWACJI I ENERGII, PRZYWRÓCENIE ZDROWEJ ENERGII I MOTYWACJI W FIRMIE

 Taki  wzorzec. Spadek motywacji, sabotaż, ciche konflikty- PRZEJAWY OPORU  i demotywacji pracowników.  Brakuje im zaangażowania, są zdemotywowani, oporni na wizje i zmiany. Nie pomagają  nawet działania motywacyjne, integracja. Właściwie to chwilowy zryw, a potem znowu ten sam wzorzec i schemat.  Szkolenia też niewiele dają,  o ile w ogóle są w twojej organizacji.  Ciągle wracasz w te same koleiny. Konflikty, gierki, koterie, zamiast realnej pracy i  szczerego, pełnego zaangażowania. Ile czasu i energii idzie na takie zachowania,  zamiast  na efektywną pracę?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak  rzeczy nieuchwytne i niepoliczalne przekładają się na policzalny wynik? A jak wpływają na jego NIEDOSTATEK? 

Na ile, jako szef, właściciel  zastanowiłeś się kiedyś, w jaki sposób Twoja WŁASNA DYSPOZYCJA ENERGIĄ ŻYCIOWĄ,   TWOJA WEWNĘTRZNA SPÓJNOŚĆ , AUTENTYCZNOŚĆ I RÓWNOWAGA   WEWNĘTRZNA, / A RACZEJ  JEJ BRAKI , WPŁYWA I GENERUJE TAKI STAN RZECZY? 

Tego  konsultanci nie powiedzą Ci wprost. 

ŻE NAJPIERW CHODZI O CIEBIE- WŁAŚCICIELA, SZEFA, PREZESA, DYREKTORA.

Że zaczynanie pracy  w takiej sytuacji, od pracowników  prowadzi donikąd. To znaczy, prowadzi do zarobków konsultanta.

Ja mówię, bo wiem, przepracowałam z wieloma klientami , którzy chcieli  szukać  rozwiązania w czynnikach zewnętrznych najpierw. Efektów nie było. 

Bo nie mogło być. Dopóki sami nie przyjrzeli się sobie, swojemu wpływowi, nieświadomej kreacji, czy też współkreacji  takich postaw i zachowań w firmie. 

 

  • Jakie obserwujesz przejawy sabotowania w twojej firmie?
  • Np.  kradzieże z magazynów,
  • wolne pracowanie,
  • rozciąganie zadań w czasie,
  • pasywne sprzedawanie,
  • poddawanie i dawanie dużych rabatów klientom,
  • nabijanie w nadmiarze kilometrów przez handlowców,
  • praca od – do, spychologia,
  • nie branie odpowiedzialności za swoje działania,  szukanie winnych  klientach, rynku, współpracownikach? 
  • Ile czasu twoi pracownicy spędzają  na realnej pracy, w pełnym zaangażowaniu, a ile zajmują się  i inwestują  swoją energię  w  ” szukanie winnych, udowadnianie niewinności, usprawiedliwienia.  Wszystkimi tymi przejawami cichego sabotażu własnie.
  • Albo, zwyczajnie – nie angażują się w sposób, jakiego oczekujesz, mimo, że przy większym zaangażowaniu  zarobiliby znacznie więcej( np. handlowcy) .
  • Jakie działania podejmowałeś, z jakiego poziomu, żeby te sprawy rozwiązać?
  • Czego zabrakło?
  • Jaki był tego długofalowy efekt? 

 JEŻELI  CHCESZ TU I TERAZ SPRAWDZIĆ, metodami ustawienia systemowego  KONDYCJĘ ENERGETYCZNĄ, CICHE I UKRYTE DYNAMIKI W TWOJEJ ORGANIZACJI, TO NAPISZ DO MNIE I UMÓW  się na sesję ustawienia systemowego  Twojej firmy i Ciebie w organizacji.

 Co ci dA wstępna sesja: 

  • Otrzymasz wgląd w nieświadome schematy, wzorce, w tym  osobiste twoje wzorce rodowe, które prowokują taki stan rzeczy w Twojej firmie.  

Dostrzeżesz to, co niedostępne jest dla racjonalnego umysłu.

To budzi najbardziej, oprzytomnia.

To, co jest głęboko ukryte, jest często odwrotne od tego, co Ci się wydaje na twój temat, temat relacji,  ludzi w firmie, związków, sukcesu.

To co uznajesz za przyczynę jest rezultatem.

 Oprzytomnia, budzi, daje życie, radość, świadomość, uwalnia.

 Jak na to popatrzysz i się zgodzisz, najpierw na to co jest, jakie to jest.

Prawdziwie.

  • Dzięki identyfikacji tych schematów i wzorców, będziesz mógł efektywnie zacząć zmieniać  najpierw  swoje wewnętrzne uwarunkowania.
  • A ich zmiana i rozwój w kierunku zdrowego , naturalnego wzorca i równowagi, zacznie się przekładać na zdrowej jakości w Tobie i Twojej  Firmie. 

To mogę  z pełną odpowiedzialnością  za słowo zagwarantować. 

Zobacz jeszcze  pakiet  6 TYGODNI GŁĘBOKIEJ ZMIANY – BIZNES: 

SKUTECZNE PRZEPROWADZENIE PROCESU ZMIANY W FIRMIE

POMOC W  PRZEPROWADZENIU PROCESU ZMIANY 

Zmiany dzieją się cały czas. Uświadomione lub nie. Zmianą jest choćby  zmiana systemu komputerowego. Ale są poważniejsze zmiany.

Np zmiany w działach handlowych,  które mają wpłynąć na wyniki. 

Podejmujesz je, i  napotykasz na piętrzące się trudności, opór, sabotaż, niechęć, ignorancję, jawny bunt, albo zamrożenie, martwą ciszę.

Którą często mylisz z akceptacją i zgodą. 

Potem wszystko wraca do punktu wyjścia. Albo jest dalekie od oczekiwanych efektów. Mało tego, wszyscy są niezadowoleni, morale spada, motywacja spada. Twoja też, bo poziom Twojej frustracji sięgnął zenitu, szczególnie, kiedy na początku miałeś piękną i autentyczną wizje nowego, a  zostałeś zawiedziony. 

Znasz to?

Oto bardzo istotne pytania, które warto wziąć pod uwagę, kiedy planujesz, jakiekolwiek zmiany w firmie. 

  • Od czego zacząć, jakie procesy poruszyć?
  •  Jakie NIEOCZYWISTE  czynniki ignorujesz, a mogą stać się kluczowe  przy sukcesie lub porażce?
  • Punkty oporu w firmie, które zablokują efektywne przeprowadzenie zmiany?
  • Jak zaplanować zmianę, tak aby docelowo przyniosła Ci zyski, zamiast walki, straty, oporu pracowników?
  • Jakie potencjał kryje się za zmianą?
  • Co  i kto może sabotować zmiany i zwalniać procesy w organizacji? Jak to sprawdzić i  realnie temu zapobiec?
  • Jakie są oczywiste szanse? Jakie są nieoczywiste szanse i możliwości?
  • Jakie  są nieoczywiste zagrożenia?

ZAPYTAJ O MÓJ AUTORSKI SYSTEM WDROŻENIA ZMIANY-  UZNANE NARZĘDZIA BIZNESOWE  W POŁĄCZENIU Z  GŁĘBOKĄ PRACA  USTAWIENIOWĄ, SYSTEMOWĄ, DUCHOWĄ.  prowadzą do namacanych rezultatów, z głębią , sercem, harmonią.

 

ZAPYTAJ TUTAJ

IDENTYFIKACJA PEŁNEGO POTENCJAŁU HANDLOWEGO W FIRMIE: UMIEJĘTNOŚCI, POSTAWY, WZORCE I SCHEMATY ENERGETYCZNE I RODOWE, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA REALNĄ EFEKTYWNOŚĆ HANDLOWĄ I WYNIKI SPRZEDAŻY

Kluczowe  i HASŁO TWOICH HANDLOWCÓW-  Musimy dawać RABATY ,  bo konkurencja duża, A Tobie spadaj marże , mimo wzrostu obrotów?

 Dlaczego  warto zatrudniać ludzi z wysokim poczuciem głębokiej wartości.

Ludzie pewni i stabilni wewnętrznie są mniej podatni na gry i manipulacje, lepiej potrafią  zadbać o ceny. Kiedy sami maja tzw. przedsiębiorczego ducha, są autentyczni, spójni, mają osobowość, swój zdrowy kompas wewnętrzny, wtedy tak współpraca UDAJE SIĘ. 

 Z KORZYŚCIĄ  DLA WSZYSTKICH. CIEBIE, KLIENTÓW. 

Jeżeli skupisz się tylko na szkoleniach z technik i umiejętności, to może być tak, że te bardzo przydatne umiejętności  nie będą należycie wykorzystane i nie przyniosą oczekiwanych efektów. 

 I stanie się to z  powodu wewnętrznych, osobistych blokad, wzorców i schematów, z których nie  zdajemy sobie sprawy. Wchodzimy w te same schematy  budowania relacji z klientami. 

Po czym rozpoznasz wzorce i schematy zakotwiczone w obawach, lęku, niedoborach, poczuciu bezwartościowości? 

Wzorce te sabotują nawet najlepsze szkolenia i techniki umiejętności  oraz prawdziwie fachowe rozmowy coachingowe.

Schematy osobiste i wzorce i tak biorą górę w dłuższej perspektywie. 

  •  Godzi się na niskie ceny, daje upusty, rabaty. 
  • Nie ” dogrywa” do końca wszystkich warunków, postawia wiele spraw niedopowiedzianych. Na ogół robi to , aby szybko sprzedać i zamknąć kontrakt. 
  • Ulega presji klienta i takim trikom jak : ” Nagroda w raju”, czy sprzedaj tanio- zdobądź reputację.
  • Ofertuje wielokrotnie i jest na każde skinienie klienta, jednak z rozmów niewiele wychodzi.
  • Nie zamyka procesu sprzedaży konkretami, zostaje na samych ogólnikach, rozmytych ustaleniach. 
  • Dużo mówi o konkurencji i trudnościach na rynku. Tym uzasadnia dawanie niższych cen, godzenie się na byle co, byle szybko. 
  • Dużo mówi, jak to konkurencja ma lepiej i daj lepsze warunki, co stanowi przeszkodę we własnym sprzedawaniu. 
  • Działa bardziej jak rzecznik interesów klienta niż firmy.
  • Narzeka, że firma ma za wysokie ceny i dlatego jest mu trudno sprzedawać.

 Kiedy handlowcy  mają deficyty i jednocześnie potencjał, wtedy warto pomóc im rozwinąć swoje wewnętrzne moce, lepszą dyspozycję  energią, pomóc im dojść do swojej pełni. Tak, aby cała firma wzniosła się na wyzszy poziom. 

 

 

REKRUTACJA DOSKONAŁYCH PRACOWNIKÓW

Rekrutacja

Kompetencje, umiejętności, doświadczenie  i dyplomy się liczą.Są ważne. Ale NIE są fundamentalne.

Kiedy rekrutujesz ludzi zwróć szczególną i głęboką uwagę na nieoczywiste, często intuicyjne sprawy :

  • Głębokie wartości Twoje i Kandydatów- na ile  do siebie pasują?
  • Jak „czujesz” się z tym kandydatem, jak czujesz, czy on pasuje do Twojego systemu wartości. Tego często nie widać .
  • Liczą się, a właściwie stanowią PRAWDZIWY FUNDAMENT, głębokie intencje, prawdziwe wartości, którymi się kieruje kandydat i Ty.
  • Jak  mają się  jego wartości do Twojego systemu (każda firma to system),  kim jesteś Ty.

Rekrutacja to szerszy proces niż rozmowa i testy (Assesment Center,  osobowości, inwentarz talentów). To  badanie, jak będziesz razem z tym człowiekiem tworzył swoją wartość.

 

  • Wpuszczaj do swojego  ZYCIA  I SWOJE FIRMY najlepsze jakości ludzkich talentów, wartości, motywacji , wiedzy. 

 

Tak, mam na to rozwiązania wraz z zespołem ekspertów. Zapraszam do kontaktu: kontakt@joannagrabska.pl

 

 

Szkolenia Biznesowe  Z Sercem 

 

Dlaczego ważny jest w pracy szkoleniowej duchowy pierwiastek przekuty na konkretne wzorce zachowań: uczciwości, asertywności, mocy i wewnętrznej motywacji pracowników.

Samo szkolenie jest dobre. Uczy nowych narzędzi, umiejętności, porusza postawy uczestników, wnosi świeże spojrzenie. Tak przynajmniej powinno być. Praktyczne rozwiązania do zastosowania i natychmiastowego wdrożenia w życie.

W 90% uczestnicy  jednak nie wdrażają w życie poznanych umiejętności. Firma wydała pieniądze i jest rozczarowana, że szkolenie niewiele zmieniło w organizacji.

Dlatego promuję i pracuję wraz z zespołem ekspertów   rozwiązania projektowe, nakierowane na konkretne mierzalne rezultaty

 

 

JAKI TWÓJ PROBLEM MA ZOSTAĆ ROZWIĄZANY  poprzez szkolenia I INNE DZIAŁANIA WZMACNIAJĄCE

Handlowe / dział sprzedaży

  1. Klienci kupują mniej niż by to wynikało z inwestycji sił i środków. Dużo czasu spędzonego na rozmowach i ofertowaniu nie przekłada się na realizację sprzedaży.
  2.  Handlowcom i ich przełożonym spada motywacja do działania, nie realizują wyznaczonych celów.
  3. Handlowcy nie realizują założonych marż, wikłają się w problemy z płatnościami u klientów, nie realizują planów.
  4. Istnieje dużo problemów w kontakcie z klientami ( roszczeniowi klienci, trudni), które niepotrzebnie utrudniają i obniżają efektywność działań.
  5. Brakuje odpowiednich kandydatów do pracy.
  6. Masz wrażenie, że potencjał i relacje z klientami nie są wykorzystywane w odpowiedni sposób, co powoduje zaniżanie cen, niższe marże pomimo większego nakładu pracy i wzrostu obrotów.

Motywacja zarządzanie zespołami

  1. Stajesz w obliczu przeprowadzenia zmian i spotykasz się z oporem i trudnościami w działaniu, cichym sabotażem, wracaniem do starego, spowalnianiem procesu?
  2. Pracownicy nie wykorzystują całego swojego potencjału, wiesz, że można by więcej i efektywniej, ale tak się nie dzieje.
  3. Kierownicy, dyrektorzy nie do końca  efektywnie motywują swoje zespoły.
  4. Systemy płacowe i motywacyjne zdają się być mało efektywne, nie przynoszą wcale  wysokiego zaangażowania.
  5. Czasem masz wrażenie, ze jedyna osobą prawdziwie zaangażowaną w sprawy firmy i jej wyników jesteś Ty, co powoduje wieczne „ gonitwy motywacyjne”, z których nie ma długofalowych efektów.

Relacje wewnątrz organizacji

  1. Komunikacja między działami kuleje, co powoduje konflikty, rozproszenie odpowiedzialności i spadek zaangażowania w cele firmy, a wzrost zaangażowania we wzajemne przepychanki.
  2. Działy między sobą raczej rywalizują, kto ważniejszy, nie widać wspólnego celu.

Rekrutacja

Kompetencje, umiejętności i dyplomy się liczą.Są ważne. Ale NIE są fundamentalne. 

Rekrutacja to ZNACZNIE szerszy proces niż rozmowa i testy ( assesment, osobowości, inwentarz talentów). To  badanie, jak będziesz razem z tym człowiekiem tworzył swoją wartość.

Kiedy rekrutujesz ludzi zwrócić uwagę na nieoczywiste, często intuicyjne sprawy:

  • Głębokie wartości Twoje i Kandydatów- czy do siebie pasują?
  • Jak „czujesz” się z tym kandydatem, jak czujesz, czy on pasuje do Twojego systemu wartości. Tego często nie widać .
  • Liczą się, a właściwie stanowią PRAWDZIWY FUNDAMENT, głębokie intencje, prawdziwe wartości, którymi się kieruje kandydat i Ty. Jak one mają się do Twojego systemu (każda firma to system), do tego  czym jest Twoja firma, kim jesteś Ty. 

 

  • Wpuszczaj do swojego  ŻYCIA  I SWOJEJ FIRMY najlepsze jakości ludzkich talentów, wartości, motywacji, wiedzy. 

 

Tak, mam na to rozwiązania wraz z zespołem ekspertów. Zapraszam do kontaktu: kontakt@joannagrabska.pl

Skontaktuj się ze mną!

14 + 1 =