Spójny Menedżer – Skuteczny Menedżer

logo

Spójny Menedżer – Skuteczny Menedżer.
Powołanie – Cel Duszy, Talenty, wartości, umiejętności, narzędzia, systemy.

 

Dlaczego ten program jest inny od powszechnie dostępnych programów zarządzania?

Bo opiera się o system umiejętności zarządczych połączony z wartościami, prawdą, sercem.
Połączenie obu tych sfer da Ci pełen obraz i pozwoli na swój własny rozwój, prowadzenie podwładnych i efektywne zarządzaniu w poszanowaniu Ciebie, tego Kim naprawdę jesteś jako dyrektor, prezes, szef.

  • Poznasz i będziesz uczestniczył w specjalnym kwestionariuszu – KOHERENCJA SERCA I UMYSŁU – PRAWDZIWA EFEKTYWNOŚĆ.
  • Dowiesz się, czym jest prawdziwa spójność i jakie rezultaty przynosi w pracy i życiu osobistym.
  • Poznasz swoje własne talenty i cel swojej duszy. Dowiesz się, jak wykorzystać to najlepiej w swoim życiu.
  • Dowiesz się, dlaczego wiele narzędzi systemowych – motywacyjnych (systemy wynagradzania ocen, mechanizmy informacji wewnętrznej w firmie), działają słabiej niż tego oczekujesz.
  • Dowiesz się, jakie narzędzia zarządcze działają w prowadzeniu zespołów.
  • Dowiesz się, w jakim stopniu efektywność Twoich podwładnych zależy od Ciebie.

Program: 2 dni warsztatowe:

Praktyczne zadania, ćwiczenia biznesowe.
Test Koherencji serca.
Kwestionariusz Twojej wewnętrznej motywacji.
Medytacje w polu serca.
Ćwiczenia w rozwijaniu intuicji.

 

1 . Kim jesteś jako szef / przełożony:

  • Kim naprawdę jesteś jako przełożony – Matryca Tożsamości – ćwiczenie, które zmieni Twoje postrzeganie siebie i ruszy z posad stare.
  • Co to właściwie znaczy być spójnym człowiekiem, przełożonym?
  • 4 elementy spójności – jak wpływają na Twoją efektywność i skuteczność zawodową?
  • Czym naprawdę kierujesz się w swojej pracy i jak to wpływa na efektywność firmy / zespołu?
    • Wartości deklarowane.
    • Wartości i zachowania przejawiane.
  • Koherencja umysłu i serca – jak działa w codziennej praktyce?
  • Jak zbadać swoja koherencję – TEST KOHERENCJI SERCA I UMYSŁU – Twoja efektywność życiowa.
  • Powołanie, zawód, praca? Po czym poznasz czy jesteś na swojej drodze?
  • Zasady szefowskie – czym są i jak Ci pomogą w efektywnej pracy?
  • Czym naprawdę są Twoje cele – czego brakuje w definicji celu SMART w firmach.
    • Ważność Twojej wewnętrznej intencji.
    • Czym jest Twój cel duszy? Po czym go rozpoznasz?
    • Czy Ty realizujesz swoje cele, czy cudze cele?
    • Cele wyższego rzędu – czym są, jak do nich dotrzeć, jak je realizować?

2. Jak podejmować właściwe decyzje w pracy i życiu:

  • Czym są decyzje w Twojej pracy i życiu?
  • Czy jesteś „związany” poprzednimi decyzjami?
  • Uczucia i logika w podejmowaniu decyzji?
    • Jak logika i przeszłe doświadczenie może być Twoim wrogiem.
    • Jak logika i doświadczenie może być Twoim sprzymierzeńcem.
    • Jak uczucia determinują słuszność decyzji?
    • 8 wskaźników, dzięki którym poznasz, że podjąłeś właściwa decyzję tzw. Decyzje z duszy.
  • Kiedy pora na zmiany decyzji?
  • GNIEW – jako wyzwalacz energii do podjęcia właściwych decyzji.

3. Jak motywować prawdziwie efektywnie:

  • Dlaczego wiele narzędzi motywacyjnych działa słabo w dłuższej perspektywie czasowej.
  • Mity motywacji – czyli nie zmienisz innych pod swoje potrzeby.
  • Czym są indywidualne, ukryte cele i motywy i jak wpływają na efekty pracy w organizacji?
  • Jak odkryć prawdziwe wewnętrzne motywacje pracowników?
  • Kluczowe narzędzia motywujące, które zadziałają kiedy połączysz rozum i serce – praktyczne ćwiczenia i narzędzia.
  • Jak rozmawiać z pracownikami, aby ich naprawdę motywować?
    • Rozmowy z umysłu – plusy i braki.
    • Rozmowy z serca i „czystej intencji”- dlaczego bardziej motywują i jak je prowadzić.